Komunikat Dyrektora Archiwum Państwowego w Lesznie
20 stycznia 2021
Szanowni Państwo,
W celu realizacji Państwa spraw i zapytań prosimy przede wszystkim o kontakt e-mailowy lub telefoniczny lub za pośrednictwem skrzynki Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP.
e-mail: info@archiwum.leszno.pl
telefon: 65 526 97 19
e-PUAP: /il58w0s3ob/SkrytkaESP
Jednocześnie prosimy o korzystanie z zasobu w wersji on-line. Ewidencja zasobu, a także skany wielu dokumentów z zasobu Archiwum Państwowego w Lesznie dostępne są w serwisie: https://www.szukajwarchiwach.gov.pl,
a także na stronie internetowej https://archiwum.leszno.pl/new/p,101,zdigitalizowany-zasob-on-line
Od dnia 1 lutego 2021 r. wznawiamy możliwość korzystania z Czytelni Archiwum Państwowego w Lesznie w reżimie sanitarnym.
Osoba zamierzająca przystąpić do korzystania z materiałów archiwalnych lub bibliotecznych w Czytelni Archiwum Państwowego w Lesznie umawia termin wizyty telefonicznie lub za pośrednictwem e-maila info@archiwum.leszno.pl, astachowska@archiwum.leszno.pl lub za pośrednictwem portalu www.szukajwarchiwach.gov.pl.
Materiały archiwalne lub ich reprodukcje udostępnianie są na podstawie zamówienia (rewersu). Rewers składany jest w formie elektronicznej poprzez portal www.szukajwarchiwach.gov.pl lub na adres e-mail info@archiwum.leszno.pl, astachowska@archiwum.leszno.pl przynajmniej dzień wcześniej przed umówioną wizytą. Zamówienia na książki zgłaszane są również drogą elektroniczną
Zgłoszenie użytkownika (jeżeli nie zostało wcześniej złożone) przekazywane jest do Archiwum w formie elektronicznej podobnie jak konieczne oświadczenia. Zgłoszenie użytkownika i oświadczenia mogą być autoryzowane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. Zgłoszenia i oświadczenia niepodpisane podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP zostają podpisane przez użytkownika w czasie wizyty w Archiwum.
Przed przybyciem do Archiwum Państwowego w Lesznie prosimy o zapoznanie się z:
----------------------------------------------------------------------------------------------
Na czas trwania pandemii COVID19 odroczone zostaje prowadzenie kontroli archiwalnych, ekspertyz i przejmowanie materiałów archiwalnych oraz innych działań, których wykonywanie wymaga bezpośredniego kontaktu z drugą osobą.
Aktywność Archiwum w tym zakresie zostanie wznowiona po zniesieniu stanu epidemii w kraju.
Nadal prowadzone będą czynności nadzorcze związane z opiniowaniem i uzgadnianiem przepisów kancelaryjnych i archiwalnych oraz wyrażaniem zgód na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej.
W formie telefonicznej oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej prowadzone będą również konsultacje.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2021-01-20 |
Data publikacji: | 2021-01-20 |
Osoba sporządzająca dokument: | |
Osoba wprowadzająca dokument: | Alicja Bodylska |
Liczba odwiedzin: | 540 |